понедельник, 7 марта 2011 г.

To: Iwona Suchalska-Himik, Poland

13 комментариев:

  1. Thank you very much for a beautiful card :)
    I will create for you, too.
    Keep in touch,
    Iwona

    ОтветитьУдалить
  2. Witaj!
    Dziekuję za odpowiedź. Możesz pisać po polski, bo troche znam ten język.
    Daniil

    ОтветитьУдалить
  3. Świetnie mówisz po polsku :)
    Kiedyś się uczyłam rosyjskiego ale prawie nic już nie pamiętam.
    Pozdrawiam :)

    ОтветитьУдалить
  4. Tak jest, język bez ciąglego uzycia rdzewieje.
    A po polsku mówie średnie, bo "chrząszcz brzmi w trzcinie" poprawnie wymówić jeszcze nie potrafię :-)

    ОтветитьУдалить
  5. Wspaniale mówisz po polsku :) Gdzie się tego nauczyłeś?
    Pozdrawiam :)

    ОтветитьУдалить
  6. Samodzielne. Bo w czasach mojej młodości (1970-1980) język polski był chyba jedyną szansa przeczytać interesujące mnie książki. W języku polskim przeczytałem po raz pierwszy takich zakazanych w ZSRR pisarzy, jak F. Kafka, H. Hesse, G. Grass oraz innych. Co więcej, w tych czasach przeczytałem też książki Babela, Bułhakowa, Płatonowa oraz innych pisarzy rosyjskich w języku ... polskim

    ОтветитьУдалить
  7. Niesamowite, a wręcz genialne :)
    Jestem pod wrażeniem i podziwiam.
    Dajesz mi prawdziwą nadzieję :)
    Z rosyjskich autorów to najbardziej oprócz Puszkina, pamiętam Alpatowa - to była lektura obowiązkowa z historii sztuki.
    Pozdrawiam :)

    ОтветитьУдалить
  8. Ooooo!
    Wspaniała nowina :)
    Kiedy planujesz podróż?
    Pozdrawiam :)

    ОтветитьУдалить
  9. Już wróciłem się :-(
    Tutaj można zobaczyć zdjęcia z tej podróży:
    http://www.travel.silnyi.ru/index.php?cat=19

    ОтветитьУдалить
  10. Och :(
    Następnym razem Wrocław :)
    Jak smakował Ci żurek w chlebie?
    Koło mojego domu co roku odbywają się takie zawody:
    http://www.travel.silnyi.ru/displayimage.php?album=71&pos=9
    Super zdjęcia, przy okazji mogłam zobaczyć miejsca, w których nigdy nie byłam :)

    ОтветитьУдалить
  11. Następnym razem znów Piła :-(
    (Bo Mistrzostwa Europy 2012 roku odbędzie się ponownie w tym samym mieście). Żurek? Bardzo smakowal! Do tego jadłem kilka razy, ale w chlebie - to jest zupełnie coś innego!

    ОтветитьУдалить